Moos Coaching  
Leef vol vertrouwen je mooiste leven

KLACHTENPROCEDURE

Effortless Coaches zijn zelfstandig en met hun eigen bedrijf aansprakelijk voor geleverde coaching. Zij maken deel uit van het Effortless Coaching Expertisecentrum en het is mogelijk om daar een klacht in te dienen, wanneer je een geschil hebt waar je samen niet uitkomt. 

Wil jij een klacht indienen? Stuur een mail naar info@effortlesscoaching.nl. De organisatie zal, na inventarisatie en een eerste poging om de klacht onderling op te lossen, een comité van 2 of 3 onafhankelijke coaches aanstellen die coachee en coach zullen horen en op basis daarvan een advies zullen uitbrengen aan betrokken partijen. Bij ernstig in gebreke blijven van de coach kan het Expertisecentrum besluiten deze niet meer als ondersteund Effortless Coach te handhaven.

Klachten kunnen betrekking hebben op het beroepsmatig handelen van bij Effortless Coaches aangesloten coaches. Een klacht wordt getoetst aan de Ethische Gedragscode van NOBCO, waar iedere Effortless Coach zich aan heeft geconformeerd. De klachtencommissie beoordeelt of de betreffende coach heeft gehandeld zoals van een redelijk handelend en redelijk bekwaam coach mag worden verwacht, gezien de ethische gedragscode. 

 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram
LinkedIn